Translate
Christmas Island Tourism

Christmas Island Tourism

Christmas Island Tourism


It’s no secret that Christmas Island is a magnet for ocean lovers, divers and snorkellers who are drawn to our unique marine environment, often described as Australia’s Galapagos. With Christmas Island recently being declared Australia’s second largest marine park, and one of our local dive operators, Extra Divers Christmas Island being the first accredited marine tourism businesses on island, there’s even more reasons to dive on in!

Being a tourism accredited operator means Extra Divers CI consistently exceed your expectations with great customer service and the highest standards of business, sustainability, quality and environmental practices.
Extra Divers CI also have an awesome June special, pay for three divers and the fourth dives free! So grab your dive buddies and come explore this incredible part of the world, dotted with dive sites and where the average water temperatures ranges from a balmy 27 to 29°C 🤿

Bukan rahasia lagi bahwa Pulau Natal adalah magnet bagi pecinta laut, penyelam, dan snorkeller yang tertarik pada lingkungan laut kami yang unik, sering digambarkan sebagai Galapagos Australia. Dengan Pulau Christmas baru-baru ini dinyatakan sebagai taman laut terbesar kedua di Australia, dan salah satu operator menyelam lokal kami, Extra Divers Christmas Island menjadi bisnis pariwisata bahari pertama yang diakreditasi di pulau, bahkan ada lebih banyak alasan untuk menyelam di dalamnya!

Menjadi operator pariwisata yang diakreditasi berarti Extra Divers CI secara konsisten melebihi harapan Anda dengan layanan pelanggan yang hebat dan standar tertinggi dari bisnis, keberlanjutan, kualitas dan praktik lingkungan.

Extra Divers CI juga memiliki spesial Juni yang luar biasa, membayar untuk tiga penyelam dan penyelam keempat gratis! Jadi ambil teman menyelam Anda dan datang menjelajahi bagian luar biasa dari dunia ini, dihiasi dengan situs menyelam dan di mana suhu air rata-rata berkisar dari 27 hingga 29°C yang nyaman 🤿

Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Next

نموذج الاتصال