Translate
Katy Perry flies on stage at the 2024 VMA Awards, looks impressive and wins awards

Katy Perry flies on stage at the 2024 VMA Awards, looks impressive and wins awards

Katy Perry flies on stage at the 2024 VMA Awards, looks impressive and wins awards
HOLIDAY NEWS - A night full of excitement and surprises at the Video Music Awards (MTV VMA 2024), Katy Perry appeared as the center of attention with a truly spectacular performance. 

In a stunning moment, Katy Perry brought a fantastical element to the stage in a never-before-imagined way flying through the air while delivering her performance with great energy. 
This captivating performance not only amazed the audience, but also earned him a proud award. 

The pop star, Katy Perry managed to amaze the public with her creativity and talent, making it one of the most memorable moments in the history of the 2024 MTV VMAs this year. 

Quoting People, 39-year-old singer Katy Perry, accepted the Video Vanguard Award at the 2024 MTV VMAs on Wednesday, September 11, wowing the audience at the UBS Arena, New York with her performance of "Dark Horse," "ET," "Teenage Dream," "I Kissed a Girl," "Firework" and "Lifetimes."

Doechii also joined the honoree on stage for the live debut of their collaboration "I'm His, He's Mine," which will be released on Friday, September 13 and will appear on Perry's upcoming album 143 . 
To start her performance, Katy Perry entered the arena flying above the stage and amidst a laser light show. 
The visuals varied throughout the nearly 10-minute show, and also featured floating butterflies and Perry herself, with butterfly wings. 
While accepting the Video Vanguard Award, Perry revealed that he performed his performance in some extreme situations. 
"I did all of that on the first day of my period, and couldn't believe it," she told the audience, before expressing her gratitude to MTV for believing in her "weirdness" from the start. 

"There are a lot of things that have to be aligned to have a long and successful career as an artist," Perry said. 
"There was no accident that lasted for a decade. My team, who have been with me for over 20 years, my direct management, and my label, Capitol Records, believed in me. It took a strong group of people, a lot of healthy discourse, and a lot of chat group."

After paying tribute to his parents who didn't always "agree" with him, he also thanked "MySpace, Warped Tour, and all the past places where I found sonic identity and community early in my career."

Then Katy Perry added: "Thanks to the friends who were there when my Jetta was repossessed, my KatyCats who have been with me my whole life, I know without them I wouldn't be here."
In her speech, Katy Perry also gave special credit to her fiancé Orlando Bloom for keeping her "grounded" and "doing the dishes," referencing her recent interview on Call Her Daddy where she said knowing her husband was up to the task made her excited. 

He also paid tribute to his daughter, Daisy Dove. 
The awards also marked her first time returning to the 2024 MTV VMA stage since 2017, when she hosted and performed on a star-studded night. 
Then Katy Perry won her first 2024 MTV VMA in 2011, taking home three awards for best visual effects and best collaboration (“ET” featuring Kanye West) and video of the year (“Firework”). 
She also took home awards for Moon Person in 2012 for best art direction (“Wide Awake”) and in 2014 for best female video (“Dark Horse” (featuring Juicy J) . 
While he doesn't want to attend any other Moon Person this year besides Video Vanguard, it's sure to be a memorable night for Perry. 
"Katy is a music powerhouse and a true pop culture icon," said Paramount's president of music, music talent, programming and events and head of Paramount+ music content, Bruce Gillmer, in a statement in August announcing Perry would receive the video vanguard award. 
"With his game-changing creative vision, he has become a global phenomenon and ruled the world's biggest stages," he continued. Katy's greatness will be on full display LIVE at the 2024 MTV VMAs with an unmissable, career-wide performance celebrating her biggest moments and chart-topping hits."
This award was given a few days before Perry's album 143 (her first album released in four years). The first single from the album, "Woman's World," was released on July 11. 
The 2024 MTV VMAs air September 11 at 8pm ET/PT live from the UBS Arena in New York. 

Katy Perry Terbang di Panggung VMA Award 2024, Tampil Mengesankan dan Menang Penghargaan

Katy Perry Terbang di Panggung VMA Award 2024, Tampil Mengesankan dan Menang Penghargaan

HOLIDAY NEWS - Malam penuh kemeriahan dan kejutan di ajang penghargaan Video Music Awards (MTV VMA 2024), Katy Perry tampil sebagai pusat perhatian dengan penampilan yang benar-benar spektakuler.

Dalam momen yang memukau, Katy Perry membawa elemen fantastis ke atas panggung dengan cara yang tidak pernah terpikirkan sebelumnya terbang di udara sambil membawakan penampilannya dengan penuh energi. 

Penampilan menawan ini tidak hanya memukau para penonton, tetapi juga membawanya meraih penghargaan yang membanggakan.

Bintang pop itu, Katy Perry berhasil memukau publik dengan kreativitas dan bakatnya, menjadikannya salah satu momen yang paling diingat dalam sejarah MTV VMA 2024 tahun ini.

Mengutip People penyanyi berusia 39 tahun Katy Perry, menerima Penghargaan Video Vanguard di MTV VMA 2024 pada Rabu, 11 September, memukau penonton di UBS Arena, New York dengan penampilannya membawakan "Dark Horse," "ET," "Teenage Dream," "I Kissed a Girl," "Firework" dan "Lifetimes."

Doechii juga bergabung dengan penerima kehormatan tersebut di atas panggung untuk debut langsung kolaborasi mereka "I'm His, He's Mine," yang akan dirilis pada hari Jumat, 13 September dan akan muncul di album mendatang Perry 143 .

Untuk memulai penampilannya, Katy Perry memasuki arena dengan terbang di atas panggung dan di tengah pertunjukan cahaya laser.

Visualnya bervariasi sepanjang pertunjukan yang berlangsung hampir 10 menit, dan juga menampilkan kupu-kupu yang melayang dan Perry sendiri, dengan sayap kupu-kupu.

Saat menerima Penghargaan Video Vanguard, Perry mengungkapkan bahwa ia menampilkan penampilannya dalam beberapa situasi ekstrem.

"Saya melakukan semua itu pada hari pertama menstruasi saya, dan tidak dapat mempercayainya," ungkapnya kepada hadirin, sebelum mengungkapkan rasa terima kasihnya kepada MTV karena telah memercayai "keanehannya" sejak awal.

"Ada banyak hal yang harus diselaraskan untuk memiliki karier yang panjang dan sukses sebagai seorang artis," kata Perry.

"Tidak ada kecelakaan yang berlangsung selama satu dekade. Tim saya, yang telah bersama saya selama lebih dari 20 tahun, manajemen langsung, dan label saya, Capitol Records, memercayai saya. Dibutuhkan sekelompok orang yang kuat, banyak wacana yang sehat, dan banyak obrolan grup."

Setelah memberikan penghormatan kepada kedua orang tuanya yang tidak selalu "setuju" dengannya, ia juga berterima kasih kepada "MySpace, Warped Tour, dan semua tempat lampau tempat saya menemukan identitas suara dan komunitas di awal karier."

Kemudian Katy Perry menambahkan: "Terima kasih kepada teman-teman yang ada di sana ketika Jetta saya disita, KatyCats saya yang mendampingi saya seumur hidup, saya tahu tanpanya saya tidak akan ada di sini."

Dalam pidatonya, Katy Perry juga memberikan pujian khusus kepada tunangannya Orlando Bloom karena telah membuatnya "membumi" dan "mencuci piring," merujuk pada wawancara terbarunya di Call Her Daddy di mana ia mengatakan mengetahui suaminya mengerjakan tugas itu membuatnya bersemangat.

Ia juga memberikan penghormatan kepada putrinya, Daisy Dove .

Penghargaan ini juga menandai kali pertama dia kembali ke panggung MTV VMA 2024 sejak tahun 2017, saat dia menjadi pembawa acara dan tampil di malam yang dipenuhi bintang-bintang.

Kemudian Katy Perry memenangkan MTV VMA 2024 pertamanya pada tahun 2011, membawa pulang tiga penghargaan untuk efek visual terbaik dan kolaborasi terbaik ("ET" yang menampilkan Kanye West) dan video tahun ini ("Firework").

Ia juga membawa pulang penghargaan untuk Moon Person pada tahun 2012 untuk arahan seni terbaik ("Wide Awake") dan pada tahun 2014 untuk video wanita terbaik ("Dark Horse" (yang menampilkan Juicy J) .

Meskipun dia tidak ingin menghadiri Moon Person lainnya tahun ini selain Video Vanguard, ini pasti akan menjadi malam yang berkesan bagi Perry.

"Katy adalah pusat kekuatan musik dan ikon budaya pop sejati," kata presiden bidang musik, bakat musik, pemrograman, dan acara Paramount serta kepala konten musik Paramount+, Bruce Gillmer, dalam sebuah pernyataan pada bulan Agustus saat mengumumkan Perry akan menerima penghargaan video vanguard.

"Dengan visi kreatifnya yang mengubah permainan, ia telah menjadi fenomena global dan menguasai panggung-panggung terbesar di dunia," lanjutnya. Kehebatan Katy akan ditampilkan secara penuh SECARA LANGSUNG di MTV VMA 2024 dengan penampilan yang tidak boleh dilewatkan dan menyeluruh dalam kariernya, merayakan momen-momen terbesarnya dan lagu-lagu hit yang menduduki puncak tangga lagu."

Penghargaan ini diberikan beberapa hari sebelum album Perry 143 (album pertamanya yang dirilis dalam empat tahun). Singel pertama dari album tersebut, " Woman's World, " dirilis pada 11 Juli.

MTV VMA 2024 ditayangkan pada 11 September pukul 8 malam ET/PT langsung dari UBS Arena di New York(*)

Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Next

نموذج الاتصال