Riana Antoinette: 4 Things that Spirits Like in the House

Riana Antoinette: 4 Things that Spirits Like in the House

4 Things that Spirits Like in the House According to Riana Antoinette, Number 1 is Most Often Found at Home
Riana Antoinette or The Sacred Riana (TikTok@ sacredrianaofficial)

- Unexpectedly, 4 objects that are often found in homes are objects that are much liked by jinn and spiritual creatures. 

Spirits or invisible creatures usually like to be in dirty, damp and uninhabited places for a long time. 

Based on the opinion of magician Riana Antoinette or The Sacred Riana, spirits also like to live in some common objects in the house. 
Riana said there were 4 that were often used as homes for spirits. Here are 4 objects that Riana said are often occupied by spirits:

Clean immediately if there are cobwebs in your house. Because these objects can invite or be inhabited by spirits. 

2. Dry Soil
Dry soil can attract spirits in your home environment. Because dry land is a place for them (spiritual creatures) to hide. 

3. Damaged Walls
Broken walls can also be a favorite place for spirits and genies. They like to be in the corners of walls that are damaged or unkempt. 

4. Thorny Plants
It turns out that thorny plants are also often a place for spirits to live. Never keep plants standing in your house. 

Those are 4 objects or things that genies and spirits like. It all depends on each owner of these objects. If you or you don't want spirits or astral creatures to inhabit an object in your house. So, get closer to Allah SWT. 

Riana Antoinette: 4 Hal yang Disukai Roh di Rumah

4 Benda yang Disukai Makhluk Halus di Rumah Menurut Riana Antoinette, Nomor 1 Paling Sering Ada di Rumah
Riana Antoinette atau The Sacred Riana (TikTok @sacredrianaofficial)

- Tidak disangka 4 benda yang sering ditemukan ada di rumah adalah benda yang banyak disukai oleh jin dan makhluk halus.

Makhluk halus atau makhluk tak kasat mata biasanya suka berada di tempat kotor, lembab, dan lama tak berpenghuni.

Berdasarkan pendapat pesulap Riana Antoinette atau The Sacred Riana, makhluk halus juga suka tinggal di beberapa benda yang biasa ada di rumah.
Riana menyebutkan ada 4 yang kerap dijadikan tempat tinggal makhluk halus. Berikut 4 benda yang disebutkan Riana sering ditempati makhluk halus:

Segera bersihkan jika ada sarang laba-laba di rumah Anda. Karena benda itu bisa mengundang atau dihuni oleh makhluk halus.

2. Tanah yang Kering
Tanah yang kering dapat mengundang hakhluk halus di lingkungan rumah Anda. Karena tanah yang kering adalah tempat mereka (makhluk halus) untuk bersembunyi.

3. Dinding yang Rusak
Dinding yang rusak juga bisa menjadi tempat yang paling disukai oleh makhluk halus dan jin. Mereka suka berada di pojok-pojok dinding yang sudah rusak atau tidak terawat.

4. Tanaman Berduri
Tanaman berduri ternyata juga sering menjadi tempat tinggal makhluk halus. Jangan sekali-kali kamu menyimpan tanaman berdiri di rumah Anda.

Itulah 4 benda atau hal yang disukai oleh jin dan makhluk halus. Semua tergantung dengan pada setiap pemilik benda-benda tersebut. Jika Anda atau kalian tidak ingin ada Makhluk Halus atau Makhluk Astral mendiami suatu benda di rumah Anda. Maka, dekatkanlah diri kepada Allah SWT.

Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Next

نموذج الاتصال

Translate