The world only feels like it belongs to the two of us

The world only feels like it belongs to the two of us

The world feels like it belongs to the two of us, these two lovebirds lay in each other's arms during the 4 hour flight
Passengers lie down and hug in  airplane seats during the 4 hour flight (Photo: X/@babyibeenajoint)

BUSY in their own world, the act of the couple making out in the airplane seat shocked another passenger who was also on the flight. 

A passenger with the username Flea immortalized the moment on his personal X (formerly Twitter) account, @babyibeenijoint, on Saturday, April 6 2024. 
Flea was quite uncomfortable with the behavior of two people who were hugging while lying down on an airplane seat without wearing footwear. Flea also included a caption in the photo he shared on X. 
"I couldn't believe my sight on the plane. The entire four hour flight was like this," wrote the passenger. 
(Photo: X/@babyibeenajoint)

From the photo shared by Flea, it can be seen that the condition of the plane is quite quiet with several rows of seats that appear empty. 
Flea's upload also shows a couple making out while lying in a row of three airplane seats. 
They were seen hugging where the woman wrapped her legs around her partner's body and they linked their hands together to make a heart sign. 

Dunia Hanya Serasa Milik Berdua

Dunia Serasa Milik Berdua, Dua Sejoli Ini Baring Berpelukan Selama 4 Jam Penerbangan
Penumpang baring dan pelukan di  kursi pesawat selama 4 jam penerbangan (Foto: X/@babyibeenajoint)

SIBUK dengan dunianya sendiri, tindakan pasangan yang bermesraan di  kursi pesawat ini membuat terkejut seorang penumpang lain yang juga berada di penerbangan tersebut.

Seorang penumpang dengan username Flea mengabadikan momen tersebut di akun pribadi X (sebelumnya Twitter) miliknya, @babyibeenijoint, pada Sabtu, 6 April 2024.
Flea cukup risih dengan kelakuan dua orang yang tengah berpelukan dengan posisi berbaring di kursi pesawat tanpa mengenakan alas kaki. Flea pun menyertakan keterangan di foto yang dibagikannya di X.
"Saya tidak percaya dengan pemandangan saya di pesawat. Selama emapat jam penerbangan seperti ini," tulis penumpang tersebut.
(Foto: X/@babyibeenajoint)

Dari foto yang dibagikan Flea, terlihat kondisi sebuah pesawat yang cukup sepi dengan beberapa baris  kursi yang tampak kosong.
Unggahan Flea juga memperlihatkan pasangan yang tengah bermesraan dengan berbaring di deretan tiga  kursi pesawat.
Mereka tampak berpelukan di mana si wanita melingkarkan kakinya pada tubuh pasangannya dan mereka saling mengaitkan tangannya untuk membuat tanda hati.

Post a Comment