DongBao Money Making Application Collects Balance of IDR 500 Thousand from Reading News

DongBao Money Making Application Collects Balance of IDR 500 Thousand from Reading News

DongBao Money Making Application Collects Balance of IDR 500 Thousand from Reading News

 - Here's the money-making application Dong Bao can get a balance of IDR 500 thousand from reading the news. The Dong Bao money-making application also provides various other missions that you can complete. 
That way, the money you can collect will be faster and more plentiful. 

Withdrawing money from the Dang Bao money-making application can also be sent to 3 platform options such as DANA, GoPay and bank accounts. 
Dong Bao will have an application display that is quite friendly to use. 

There is a 'Menu Bar' which consists of three menus, namely Home, Task, and Me at the bottom of the cellphone screen. 
Then the article pages that can be read are divided into several categories such as For You (trending news), Local (local news), Sport, and other channels. 

However, if you look at the list of articles provided, most of the reading material provided by Dong Bao comes from abroad. 
The content is also taken from foreign websites and there is no language setting to change the appearance of the application to Indonesian or other languages. 

Like the majority of existing money-making applications, Dong Bao has several tasks that you can do in order to make money online. You can invite friends to join the Dong Bao application, do tasks, and/or take advantage of daily bonuses. 

For those of you who successfully invite friends, there is the potential for Dang Bao to award 200,000 points. 
However, this amount is not distributed directly, but rather 40,000 points for friends who have read the article once. 

Then 60,000 points when a friend has used the application for three days + has got 20,000 points on Dong Bao. The remaining amount is 50,000 points when the friends you invite have collected 50,000 points,

and have used the Dong Bao application for seven consecutive days. The Dong Bao money-making application will also provide a 15 percent commission for those of you who successfully invite friends. 

Meanwhile, other points collection methods such as check-in apps and daily bonuses offer different rewards. 
To check-in the application, a nominal amount of IDR 400 to IDR 1,600 is offered. 

The daily bonus at Dong Bao also has several ways such as trying the application and lucky draw spins. Even watching advertisements with a duration of around 30 seconds in the Dong Bao application will also give you points of around 300 to 800 points. 

To reach IDR 500 thousand, you need to invite at least 1000 friends to use the Dong Bao application. (*)


Aplikasi Penghasil Uang DongBao Kumpulkan Saldo Rp 500 Ribu dari Baca Berita

Aplikasi Penghasil Uang DongBao Kumpulkan Saldo Rp 500 Ribu dari Baca Berita

 - Berikut aplikasi penghasil uang Dong Bao bida dapat saldo Rp 500 ribu dari baca berita.
Aplikasi penghasil uang Dong Bao juga memberikan berbagai macam misi lain yang bisa kamu selesaikan. Dengan begitu pundi-pundi yang bisa kamu kumpulkan akan lebih cepat dan banyak.

Penarikan uang yang ada di aplikasi penghasil uang Dang Bao pun bisa dikirim ke 3 pilihan platform seperti DANA, GoPay, dan rekening bank. Dong Bao akan memiliki tampilan aplikasi yang cukup ramah untuk digunakan.

Terdapat 'Menu Bar' yang terdiri dari tiga menu yaitu Home, Task, dan Me di bagian bawah layar ponsel. Kemudian untuk halaman artikel yang bisa dibaca pun dibagi menjadi beberapa kategori seperti For You (berita trending), Local (berita lokal), Sport, dan kanal lainnya.

Namun jika dilihat dari daftar artikel yang disediakan, kebanyakan bahan baca yang disediakan oleh Dong Bao berasal dari luar negeri. Konten-kontennya pun diambil dari situs web luar negeri dan tidak ada pengaturan bahasa untuk mengubah tampilan aplikasi menggunakan Bahasa Indonesia atau lainnya.

Seperti mayoritas aplikasi penghasil cuan yang ada, Dong Bao memiliki beberapa tugas yang bisa kamu kerjakan demi bisa  cari uang online.
Kamu bisa undang temen untuk bergabung ke aplikasi Dong Bao, mengerjakan task, dan atau memanfaatkan bonus harian.
Untuk kamu yang berhasil mengundang teman, ada potensi untuk Dang Bao memberikan 200.000 poin.

Namun nominal tersebut tidak dibagikan secara langsung, melainkan 40.000 poin untuk teman yang sudah membaca artikel satu kali.

Lalu 60.000 poin saat teman sudah pakai aplikasi selama tiga hari + sudah mendapat 20.000 poin di Dong Bao. Sisanya yakni 50.000 poin ketika teman yang kamu undang sudah mengumpulkan 50.000 poin,

serta telah menggunakan aplikasi Dong Bao selama tujuh hari berturut-turut. Aplikasi penghasil uang Dong Bao pun akan memberikan komisi 15 persen untuk kamu yang berhasil mengundang teman.

Sedangkan untuk metode pengumpulan poin lainnya seperti check-in aplikasi dan daily bonus menawarkan rewards yang berbeda-beda.

Untuk check-in aplikasi ditawarkan nominal uang sebesar Rp 400 sampai Rp 1.600.
Daily bonus di Dong Bao juga memiliki beberapa cara seperti mencoba aplikasi dan spin lucky draw.

Bahkan menonton iklan dengan durasi sekitar 30 detik yang ada di aplikasi Dong Bao juga akan diberikan poin sekitar 300 sampai 800 poin.

Untuk bisa mencapai angka Rp 500 ribu, setidaknya kamu perlu mengundang temen untuk menggunakan aplikasi Dong Bao sebanyak 1000 orang. (*)

Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Next

نموذج الاتصال

Translate