3 Walking Applications That Can Make Money, Students Must Know!

3 Walking Applications That Can Make Money, Students Must Know! 

Walking illustration [Shutterstock]

- Raising public awareness of the importance of maintaining health, various sports applications now offer benefits to their users. Suitable for those of you who like sports, here are 3 walking applications that can make money. 

Developers are now increasingly creative in presenting various features that make users interested in trying the applications they create. 
Aware of people's habits of regularly walking or jogging, several walking applications are now promising attractive prizes for their users. 
These walking applications that can make money usually use tracking methods to find out their users' activities. From this tracking, users are then given benefits with digital money for daily use. 

Interested in trying it, below are 3 walking applications that can make money. As a student or sports fan, you can try this series of applications. 
1. CashStep
CashStep is an application that provides payment for those of you who walk regularly. Each step is rewarded with coins which you can later exchange for your e-wallet balance. 
2. SweatCoin
The second walking application is SweatCoin. This application pays for its users' steps. Not only walking, other activities such as running, cycling and dancing can also earn you money which can be exchanged for shopping vouchers, electronic products and travel. 
3. StepN
Next is StepN, this application is a combination of games and physical activity. The steps taken usually generate GST tokens which can be used to buy NFT shoes which you can use to increase the number of tokens. 
Really needed for those of you who really like exercising, those are 3 walking applications that can make money. Interested in downloading which one? 


3 Aplikasi Jalan Kaki yang Bisa Hasilkan Uang, Mahasiswa Wajib Tahu!

Ilustrasi jalan kaki [Shutterstock]

 - Meningkatkan kesadaran masyarakat terhadap pentingnya menjaga kesehatan, berbagai aplikasi olahraga kini menawarkan keuntungan untuk penggunanya. Cocok untuk kamu yang hobi olahraga, berikut 3 aplikasi jalan kaki yang bisa hasilkan uang.

Developer saat ini semakin kreatif menghadirkan berbagai fitur yang membuat pengguna tertarik untuk mencoba aplikasi yang dibuat.
Sadar akan kebiasaan masyarakat yang kini mulai rutin jalan kaki atau jogging, beberapa aplikasi jalan kaki kini menjanjikan hadiah menarik untuk penggunanya.
Aplikasi jalan kaki yang bisa hasilkan uang ini biasanya menggunakan metode tracking untuk mengetahui aktivitas penggunanya. Dari tracking ini pengguna kemudian diberi keuntungan dengan uang digital untuk digunakan sehari-hari.

Tertarik mencoba, di bawah ini 3 aplikasi jalan kaki yang bisa hasilkan uang. Sebagai mahasiswa atau penggemar olahraga, deretan aplikasi ini bisa kamu coba.
1. CashStep
CashStep merupakan aplikasi yang memberikan bayaran untuk kamu yang rutin berjalan kaki. Setiap langkah dihargai dengan koin yang nantinya bisa kamu tukar dengan saldo e-wallet.
2. SweatCoin
Aplikasi jalan kaki yang kedua adalah SweatCoin. Aplikasi ini memberi bayaran untuk langkah penggunanya. Tidak hanya untuk jalan kaki, aktivitas lain seperti berlari, bersepeda hingga menari juga dapat menghasilkan uang yang bisa ditukar menjadi voucher belanja, produk eletronik hingga perjalanan.
3. StepN
Selanjutnya adalah StepN, aplikasi ini merupakan perpaduan antara game dan aktivitas fisik. Langkah yang diambil biasanya menghasilkan token GST yang bisa digunakan untuk membeli sepatu NFT yang bisa kamu gunakan untuk meningkatkan jumlah token.
Sangat dibutuhkan untuk kamu yang memang suka berolahraga, itu tadi 3 aplikasi jalan kaki yang bisa hasilkan uang. Tertarik mengunduh yang mana?

Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Next

نموذج الاتصال

Translate