DOCTORS VS CRAZY PEOPLE


DOCTORS VS CRAZY PEOPLE

Doctor. ;.."How did it start...you got mentally ill...?!?!?!!!? 

Patient ;." Starting from a family relationship.. doc..!!!! 

Doctor. ;." How is the family relationship..?? Try to explain...!!!!! 

Patient. ;.."A few years ago..I married a widow..!!!..the widow had a 20 year old daughter...!!! Then my widower father..seduced my stepson...! !!!..and finally.. 
my stepson married my father...!!!....that
Means my stepson...to be my stepmother...!!!!...and my father..to be my son-in-law...!!!! Two years later...!!!!..my wife gave birth to my son...?!!!..and that is my stepmother's younger brother...!!!!..so my son calls me daddy. .!!!..I can also call my son uncle.. .!!!! 

Then the next year..my stepdaughter and my daddy had kids...!!!!..that means
He is my brother...!!!...but..he should also call me grandfather...!!!! 
At the same time..my wife is the mother of my stepmother...!!!..that is my child's grandmother...!!! .and I as the husband of my wife..is the grandfather of my own child..!!!!!! 

That's the story... dockk..!!!..my brain almost exploded...!!!..thinking about..my family relationship...!!!!!! and finally I went crazy like this... doc...?!!!!! 

Doctor: I can also go crazy hearing your family's stories,,,,, 😓😓😓



DOKTER VS ORANG GILA

Dokter. ;.."Bagaimana awalnya ...anda bisa jadi sakit jiwa...?!?!?!!!?

Pasien ;."Berawal dari hubungan keluarga..dokk..!!!!

Dokter. ;."Hubungan keluarga bagaimana..?? coba jelaskan...!!!!!

Pasien. ;.."Beberapa tahun yang lalu ..saya menikah dengan janda..!!!..janda itu punya anak perempuan umur 20 thn...!!! Kemudian ayah saya yang menduda..merayu  anak tiri saya...!!!!..dan akhirnya..
anak tiri saya menikah dengan ayah saya...!!!....itu
Berarti anak tiri saya...menjadi ibu tiri saya...!!!!...dan ayah saya..menjadi menantu saya...!!!! Dua tahun kemudian ...!!!!..istri saya melahirkan anak saya...?!!!..dan itu adalah adik dari ibu tiri saya...!!!!..sehingga anak saya memanggil saya ayah..!!!..saya jg bsa memanggil anak saya paman...!!!!

Kemudian tahun berikutnya..anak tiri saya dan ayah saya mempunyai anak...!!!!..itu berarti
Dia saudara saya...!!!...tapi..dia juga harus memanggil saya kakek...!!!!
Pada saat yang sama..istri saya adalah ibu dari ibu tiri saya...!!!..yaitu nenek anak saya...!!! .dan saya sebagai suami dari istri saya..adalah kakek dari anak saya sendiri..!!!!!!

Begitu ceritanya...dokkk..!!!..otak saya hampir meledak...!!!..memikirkan..hubungan keluarga saya...!!!!!! dan akhirnya saya jadi gila begini..dokk...?!!!!!

Dokter : sy ini juga bisa ikut gila denger cerita keluargamu,,,,, 😓😓😓

Post a Comment