WHERE THE MAGIC HAPPEN

WHERE THE MAGIC HAPPEN
Where the magic happens (where the magic happens). Do you often hear this sentence? 

When someone consistently does something that is in line with their vision and life goals. Then a miracle will happen. Sounds interesting right? 

Miracles will happen when you have a supportive attitude. What kind of attitude? 

All successful people in the world always have the ability to grow and get out of their comfort zone. Potential, ability, skills, and so on, are all success factors that will only emerge when someone gets out of their comfort zone. 

If you only stay in your comfort zone, it means you only live with what you are used to, it has passed, and your life is just a memory. The process of achieving success cannot be like that. But always try and do something. His life will always be exciting because it is full of adventure and discovering new things. 

If that's the case then miracles will happen, even over and over again. Remember, something valuable and valuable never appears because of your comfort zone. 

DI MANA KEAJAIBAN TERJADI
Dimana keajaiban terjadi (where the magic happen). Sering mendengarkan kalimat ini?

Ketika seseorang konsisten melakukan sesuatu yang searah dengan visi dan tujuan hidup. Maka keajaiban akan terjadi. Kedengarannya menarik bukan?

Keajaiban itu akan terjadi ketika memiliki sikap yang menunjang. Sikap seperti apa?

Semua orang sukses di dunia selalu memiliki kemampuan bertumbuh dan keluar dari zona nyaman. Potensi, kemampuan, keterampilan, dan lain sebagainya, semua adalah faktor kesuksesan yang hanya akan muncul ketika seseorang keluar dari zona nyaman.

Jika hanya berdiam pada zona nyaman, itu artinya hanya hidup pada apa yang sudah terbiasa, sudah lewat, dan hidup kita hanya tinggal kenangan. Proses meraih kesuksesan itu tidak bisa begitu. Namun selalu berusaha dan melakukan sesuatu. Hidupnya akan selalu mengasyikkan karena penuh petualangan dan menjumpai hal-hal baru.

Jika sudah begitu maka keajaiban akan terjadi, bahkan berulang-ulang terjadi. Ingat, sesuatu yang berharga dan bernilai, tidak pernah muncul karena zona nyaman.

Post a Comment